For Support and Advertisement you can contact  701491310 c0defire@xmpp.jp
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Need help with Torshammer
02-24-2017, 12:00 PM,
Need help with Torshammer
I have a very irritating issue with the python script Torshammer but i haven't been able to find anyone else with the same problem and therefore - no solution.

I run the script as i should by doing this:

1. cd desktop
2. cd torshammer
3. torshammer.py
4. torshammer.py -t
Hidden Content:
You must reply to see links
-r 100
-- This is where the problem occurs --
 this is when it is supposed to run but not for me, i get send back to where i enter nr.4.It acts like i just did step nr.3 again.

someone please help me cause it frustrates me so much [Image: cray.gif]

Don't be a Scriptkiddie[Image: nea.gif]
02-24-2017, 05:56 PM,
RE: Need help with Torshammer
Vad har du emot vklass egentligen? Finns liksom ingen anledning att försöka ta ner den. Du kommer inte lyckas rubba den med en enskilld dator. Allt som händer är att du ddosar sönder din router så den eller din leverantör slutar svara på dina requests. Det är bra att du försöker lära dig men låt mig vara din sensei så ska du få några riktiga uppgifter som gör skillnad.
02-24-2017, 09:29 PM,
(02-24-2017, 05:56 PM)Viking Wrote:
Hidden Content:
You must reply to see links
Vad har du emot vklass egentligen? Finns liksom ingen anledning att försöka ta ner den. Du kommer inte lyckas rubba den med en enskilld dator. Allt som händer är att du ddosar sönder din router så den eller din leverantör slutar svara på dina requests. Det är bra att du försöker lära dig men låt mig vara din sensei så ska du få några riktiga uppgifter som gör skillnad.

jag har ingenting emot vklass. Anledningen till varför jag vill få den offline ett tag är för att visa en nära kompis att jag kan göra det, bara för skojs skull, just for lolz you know.
Men vklass va inte fokuset, fokuset i denna tråd var mer att jag behöver hjälp med Torshammer. Är det nånting du skulle kunna hjälpa mig med?

Och ja, jag tar gärna dig som min sensei om du kan lära mig det jag behöver kunna. Mer än gärna!

Don't be a Scriptkiddie[Image: nea.gif]
04-15-2019, 05:52 AM,
thanks for a thread. looking forward to read it

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

All rights reserved © 2012-2015 OffensiveCommunity, Designed at WallBB Co Uk